Friday, May 30, 2014

Hourglass Blush Mania


מדהים אותי כל פעם מחדש איך מוצרים שנמכרים במדינה מסויימת מוצאים את את דרכם להיות פופולריים בשוק העולמי והופכים לנחשקים ומבוקשים...





ניחשתם נכון, (הכותרת הסגירה אותי כנראה... ) אני מדברת על חברת האיפור האמריקאית HOURGLASS שהגיחה לעולם לפני מס' שנים ובזמן כ"כ קצר הצליחה לסחרר את עולם היופי ואף להגיע לכותרות בהקשרים חיוביים ביותר.
המותג הנחשק הושק בשנת 2004 ע"י קאריסה ג'יינס ששימשה בעבר יועצת בחברת האיפור המוצלחת "URBAN DECAY".
המותג מתפאר ביכולתו להביא לשוק מוצרים מודרניים עם טאץ' יוקרתי ומחירים שווים לכל נפש. (על זה דווקא הייתי מוכנה להתווכח איתה מעט... 
המוטו שלה לייצור מוצרי קוסמטיקה ברמה הגבוהה ביותר הוא לאמץ גישה קפדנית של מדענית, לעצב אותם כאומן בלי להפסיק לחשוב לרגע על רצונות הצרכן.

נתחיל ונאמר שאת המותג הנהדר הזה ניתן למצוא בחנויות של רשת ספורה ברחבי ארה"ב אשר אינה שולחת לארץ. 
למרבה השמחה ניתן להיעזר בשירותי חברת שילוח - או מי שממש רוצה, בגיחה קצרה לארה"ב.

אולי סופסוף נדע מה לבקש מהדוד מאמריקה 

ישנם מס' מוצרים שמוגדרים כ- HOLY GRAIL של חברת HOURGLASS (ולא רק ה-HOLY GRAILS שלי... 
 )
אנסה להביא לכם אותם כאן בסדרה של סקירות מעמיקות כיוון שלשמחתי יצא לי להתנסות כמעט בכולם.


בפוסט הזה נתמקד ב...

סמקים!





הסמקים של אאורגלס הינם מתוצרת איטליה ומתהדרים בכך שהם אפויים ובבסיסם פודרה שמאפשרת בשילוב עם הצבע הייחודי לה בכל סומק, ליצור מראה תלת מימדי לעומת מראה "שטוח" שמציעים רוב הסמקים הקיימים בשוק. 

הגימור של הסמקים אוורירי ולא משאיר או נותן מראה מקומח.
החזות של הסמקים באריזה מאוד שונה מהאופן בו הם נראים על העור. כל גוון נטמע נפלא ו"מתחמם" אחרת, בהתאם לגוון העור של המשתמשת.
רוב הגוונים מאוד יפים ומחמיאים אך לדעתי חשוב לדעת להתאים אותם לגוון העור. 
האבקות מהן אפויות הסמקים טחונים דק מאוד מה שמבליט גלואו עדין ומונע מראה של כדור דיסקו.
בנות עם עור השומני בעל נקבוביות עדיין יוכלו להנות ממנו כיוון שהבסיס ממנה עשוי הסומק היא הפודרה המפורסמת שלהם אשר מותאמת לסוג עור כזה.
אם כבר בגלואו עסקינן... חשוב לציין שהשימר העדין של הסמקים אינו מבליט נקבוביות בצורה יוצאת דופן, אלא להפך - בסיס הפודרה מטשטש והצבע של הסומק שבולט מחמיא ביותר.
האריזה קטנה של הסמקים קומפקטית, קלה ונוחה, ובעיקר מרהיבה ויוקרתית! (קאריסה, עבד לך! )
חשוב לציין שיש בה מראה חביבה וגודל מכובד יחסית של חומר. (4.2 גרם)

הבה נדון בנושא המטריד את רובנו... עמידות.
ובכן, נוכחתי לדעת שהסמקים אינם עמידים במיוחד ללא בסיס ראוי, כלומר: מייקאפ, BB Cream או כל בסיס "רטוב" אחר.
גיליתי שכאשר אני מניחה אותם על הפנים לאחר בסיס "רטוב" אך לפני שפידרתי העמידות שלהם נפלאה ועומדת על 10-12 שעות.
אם אני מניחה אותם לאחר פידור, העמידות יורדת ל- 7-8 שעות.
הנחה ללא בסיס כלשהוא מסתיימת בהתנדפות לאחר 2-3 שעות (!)

ספריי קיבוע איפור (מכל סוג שהוא...) משנה את כל העסק והעמידות ב3 המצבים שציינתי מעלה משתדרגת פלאים והעור גם נראה חי ובריא יותר. לכן אני אמליץ לקבע את כל העניין לאחר ההנחה של הסומק בספריי מקבע.

אפרט על כל אחד מהגוונים שברשותי, החל מהאהוב עליי לפחות חביב:



Dim Infusion




מדובר בגוון אפרסק מושלם - אני חושבת שזה הגוון היחידי שחיפשתי כל כך הרבה. בתור בעלת תת גוון צהוב, הוא מתמזג בצורה מושלמת עם העור שלי ונותן מעין "חימום" טבעי ומחמיא. הוא נראה מאוד "משעמם" וכתום (אללי!) בקופסא ובמבט חטוף בהחלט הייתי מוותרת עליו מה שהיה מתברר כטעות חמורה.
תודו שהוא נראה חיוור ומעלה פיהוק... אך לא גבירותיי ורבותיי! אתם מביטים בסומק היפה ביותר שיש לי!
גוון הרקע שלו הוא הפודרה המהוללת Dim Light אשר מהולה בצבע אפרסקי מטריף חושים. יכול להיות יותר טוב מזה?!
גוון מושלם למי שאוהבת גוונים עדינים ומחמיאים, אינו כתום כלל על העור אלא הפיץ' המושלם.

LOVE LOVE LOVE



Diffused Heat 






יפפפפפפפפפה שלי! הגוון כל כך מדהים. הקורלי המרהיב בחבורה, הוא נע בין ורוד לכתום-אדום מה שיוצר צבע קורלי אהוב, מושלם ומחמיא. הוא לא כהה מדיי ולא בהיר מדיי - מושלם אמרתי? 
למרות שקל מאוד לקנות אותי עם כל גוון קורלי, החמוד הזה פשוט לוקח את כל הקופה. הוא מקסים, עדין, יפיפה.
גוון הרקע שלו הוא הפודרה המהוללת Diffused Lights אשר מהולה בצבע הקורלי הזה שמטריף לי את חושים.
איך אפשר לוותר?! 

נכון מאוד, אי אפשר 



Luminous Flush 





הגוון מוגדר כצבע שמפניה מהול בורוד. נותן גוון ורדרד עדין על העור עם גלואו זהוב.
הוא מאוד יפה ומחמיא, מתאים כמעט לכל אירוע.

הוא קיצי ומקסים, אך אני לא מרגישה שיש פה איזה גוון מיוחד שאי אפשר למצוא במקום אחר... אם הייתי רוצה גוון כזה באוסף שלי, הייתי הולכת על אופציות אחרות זולות יותר.
מה שכן, הוא יפה בהחלט, אין ספק.




Radiant Magenta 







אוקיי - בקשר לחביבון הזה... דבר ראשון שחשוב לדעת שלא צריך גם את הגוון הזה וגם את ה Luminous Flush, הם מאוד דומים על העור (למרות שזה ממש לא נראה ככה במבט עליהם בקופסא) ואין סיבה שיהיה את שניהם.
ההבדל היחידי הוא שזה טיפה יותר כהה מה- Luminous Flush.

לבנות עם תת גוון צהוב אני ממליצה על ה Luminous Flush ולבנות עם תת גוון ורוד/ניטרלי אני ממליצה על ה Radiant Magenta.
בקיצור - Pick One  



Mood Exposure 






צבע מעניין ללא ספק. 
לצערי לא הצלחתי עדיין לפענח אם אני אוהבת או לא.
הגוון נע בין צבע שזיף מעניין לחום בהיר. הוא מאוד טבעי ואין סכנה לכתמי צבע כהים בלתי מזוהים על הלחיים בזמן ההנחה, שזה הדבר שהכי חששתי ממנו כאשר רכשתי את הצבע הזה 
אני מרגישה שאני צריכה לנסות עוד כמה פעמים כדי לקבוע את גזר דינו...



הגוון היחידי שאינו ברשותי יותר הוא Ethereal Glow:




הסיבה העיקרית לכך היא שהוא מאוד (!) בהיר, אני חושבת שיראו אותו רק על בנות מאוד בהירות (דגש שוב על מאוד ).

מדובר בגוון ורוד בהיר עם טיפה היילייט פנינה - אין מה לומר, הוא מקסים. אבל... חשוב לדעת להתאים אותו לגוון העור.
לסיכום - אם זה לא היה ברור עד עכשיו: לדעתי יתאים לבנות בהירות במיוחד עם תת גוון ורוד/ניטרלי.

נותר לנו רק *סווצ'ים*!

משמאל: Diffused Heat, Dim Infusion, Ethereal Glow, Luminous Flush, Mood Exposure, Radiant Magenta



***תמונת הסווצ'ים המוצלחת לקוחה מכאן!

עד כאן סקירת הסמקים המהוללים שהצליחו לשגע את הרשת מבית HOURGLASS!

מחיר כל סומק עומד על כ-35$ דולר ברשת ספורה או באתר החברה.

אתר החברה: http://www.hourglasscosmetics.com/





אשמח אם תשתפו אותי בתגובות - איזה גוון קרץ לכן ביותר?


*******************************************************

אם אהבתם את מה שקראתם, תוכלו להרשם לעידכונים במייל כדי להיות הראשונים לדעת כאשר פוסט חדש יוצא לאור!
כדי לשמור על קשר תוכלו להירשם לעמוד שלי בפייסבוק על ידי לחיצת LIKE. 
שם יחכו לכם עדכונים שוטפים על מה חדש בעולם האיפור, שיתופים, לינקים מעניינים, מבצעים, הנחות ברשת ועוד!

מחכה לראותכם :)

*** המוצרים המוצגים בבלוג זה נרכשו בכספי לשימושי האישי בלבד









17 comments:

  1. טלוש, מברוק על הפוסט הראשון.. מדהים

    ReplyDelete
  2. איזה פוסט מעולה!!! נהנתי מכל שורה ומכל תמונה.. הסבר פשוט מושלם וקולע למי שלא מכיר את המוצר.. באופן אישי מתה על החברה הזו, פשוט מכורה לאוארגלאס..
    רכשתי עוד מלא מוצרים של החברה וכל אחד כוכב בפני עצמו...

    ReplyDelete
    Replies
    1. הרשימה עוד ארוכה, יש כל כך הרבה מוצרים טובים שלהם להמליץ!
      מקווה לא לגרום לאף אחד חור בכיס..... :)

      Delete
  3. אני עדיין רוצה את הפלטה עם השלושה גוונים
    אבל היא ממש יקרה מעל חמישים דולר
    לכן תיקנה כפינוק אחרי הבחינת מאסטר שלי

    ReplyDelete
    Replies
    1. בהחלט לא זול, בקרוב תעלה סקירה מלאה שלה
      ממליצה לך לחכות לה לפני שאת רוכשת, אולי זה עוד יהפוך את הקנקן על פיו :)

      Delete
  4. טלוששששששששששששש מזל טוב על הלוג המדהים! קראתי את הפוסט בשקיקה ואני חייבת להגיד שאני מחכה לפוסטים נוספים שלך.. ההמלצות שלך תמיד קולעות בול!

    ReplyDelete
    Replies
    1. שמחה שיש מי שמקשיב לי ;)
      Stay Tuned!

      Delete
  5. מעולה!! רשמתי לעצמי את 2 הראשונים. מאחר ואהיה בארה"ב עוד חודש וחצי קראתי בשקיקה כל מילה :) תמשיכי - סומכת על דעתך המקצועית!!
    אביגיל
    (מהקבוצה)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה נהדרת! כיף לראות אותך כאן :)
      יש לי עוד כמה המלצות שוות בקנה מארץ הנפלאות הלא היא ארה"ב... יעלה עוד השבוע!

      Delete
  6. חמדמודים כולם, אפילו הסחלב :P
    בהצלחה עם הבלוג ממוש!
    נשיקות

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה יפתי!
      מקווה לראותך פה עוד הרבה :)

      Delete
  7. קודם כל תתחדשי על הבלוג :-)
    אז יש לי שני סמקים מהסדרה, Dim Infusion ו Luminous Flush, שניהם פשוט נהדרים.
    אני חורשת על ה DIM , הוא גם נראה נהדר עם כל ברונזר.

    מחכה לעוד פוסטים,
    יוליה

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה יוליה!
      בהחלט מסכימה - הדים אינפיוזן נראה נפלא עם ברונזר, טוב הוא בכלל נפלא... ;)
      לא סתם הוא הפייבוריט שלי!

      Delete
  8. טלי תודה על הסקירה.
    אני רוצה להזמין 2 צבעים.
    איזה מהמגוון הם בגמור מאט ?
    יש לי עור שמן עם נקבוביות ולא רוצה להדגיש אותם עוד יותר...

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי!
      אף אחד מהסמקים אינו בגימור מאט, כולם שימריים...
      למרות שהם לא ממש מדגישים נקבוביות כמו סמקים שימריים אחרים, אולי כדאי לך לחפש אופציה אחרת

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...